Köszöntelek gasztro oldalamon!

Sok szeretettel köszöntelek gasztro oldalamon!


Az életet nem csak élni, hanem élvezni is kell: nem csak azért főzünk, eszünk, hogy ne legyünk éhesek! Szeretek változatosan, bőségesen főzni úgy, hogy mindenki örömét lelje benne: aki főzi, és az is, aki eszik belőle.

Szeretek élni, szeretek főzni, szeretem a szeretteimet jóllakatni , és ebben a gasztro blogban megmutatom, hogyan lehet ezt bárkinek utánam csinálni.
Kezdő és tapasztalt konyhatündéreknek egyaránt ötletek és receptek. A legtöbb receptet anyukámtól, nagymamámtól tanultam.
Remélem, hogy lesz, amit kipróbáltok ti is és sok örömötök telik majd az ételek elkészítésében és a siker sem marad el!

2014. június 9., hétfő

Grillen sült mézes mustáros tarja


 Húsok a pácban :), itt még várják a sorsukat hogy a forró grillen megsüljenek.


Hozzávalók 4 főre:

  • 8 szelet sertéstarja

A páchoz:

  • kb. 70 g mustár
  • kb. 1 dl méz
  • 1 dl olaj
  • só-, bors ízlés szerint

Elkészítés:

A hússzeleteket kiklopfoljuk és a borssal ízlés szerint fűszerezzük.
Mindkét oldalán bekenjük a hússzeleteket a mézzel majd nyomunk rá a mustárból és egy kanál segítségével
elkenjük mindkét oldalán. Egy tálban sorban lefektetjük a bepácolt hússzeleteket és az olajjal megöntözzük.

Majd néhány órán át lefedve a hűtőben pihentetjük (de akár előző este is bepácolhatjuk, én így szoktam).
Majd a forró grillen, izzó faszén parázs felett megsütjük a húsok mindkét oldalát.

Én ezekkel a salátákkal és grillzöldséggel tálaltam:


Tipp: Amikor készen van, ha szükséges, akkor ízesítjük sóval, ugyanis korábban, ha a pácolás előtt sózzuk, akkor a hús nem puhul meg.
További grill ételek | sertéshúsok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése