Köszöntelek gasztro oldalamon!

Sok szeretettel köszöntelek gasztro oldalamon!


Az életet nem csak élni, hanem élvezni is kell: nem csak azért főzünk, eszünk, hogy ne legyünk éhesek! Szeretek változatosan, bőségesen főzni úgy, hogy mindenki örömét lelje benne: aki főzi, és az is, aki eszik belőle.

Szeretek élni, szeretek főzni, szeretem a szeretteimet jóllakatni , és ebben a gasztro blogban megmutatom, hogyan lehet ezt bárkinek utánam csinálni.
Kezdő és tapasztalt konyhatündéreknek egyaránt ötletek és receptek. A legtöbb receptet anyukámtól, nagymamámtól tanultam.
Remélem, hogy lesz, amit kipróbáltok ti is és sok örömötök telik majd az ételek elkészítésében és a siker sem marad el!

2016. szeptember 24., szombat

Barbecue csirkemell krokettel




A barbecue szósz az USA-ban olyan, mint nálunk a pörkölt, vagy a töltött káposzta :).
Nem csak minden családnak megvan a saját receptje, de régióról-régióra, városról-városra is különbözik, hogy pontosan ki mit tesz a mártásba, ki hogyan készíti. De az biztos, hogy mind nagyon finom. Én most csirkemellhez készítettem, mivel mostanában egy amerikai étteremben hasonlót ettem és nagyon ízlett nekem. Próbáljátok ki ti is!  

Hozzávalók 4 főre: 

  • 1 kg csirkemell filé
  • só-, bors-, sültcsirke fűszersó ízlés szerint
  • 0,5 dl olaj
  • 1 adag barbecue szósz

Elkészítés:

A sütőt 160 fokra előmelegítjük. A megtisztított húst szeletekre vágjuk. Ízesítjük sóval, borssal, sültcsirke fűszerrel és egy tepsibe sorakoztatjuk. Meglocsoljuk az olajjal és kevés (körülbelül 0,5 dl) vízzel, majd fólia alatt sütjük légkeveréses fokozaton körülbelül 30 percig. Ezután a fóliát levesszük és 200 fokon újabb 10-15 perc alatt készre sütjük. Elkészítjük a barbecue szószt (akár már előző nap is elkészíthetjük). Majd a csirkemellet a mártással leöntjük és frissen, krokettel vagy röszti burgonyával tálaljuk.


További saját receptek | csirkehúsok | frissensültek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése